Kisah Herbalife

Bagaimana is bermula

Ia bermula dengan tragik. Ibu kepada Mark Hughes, pengasas Herbalife, menjadi ketagihan kepada pil diet yang dibenarkan dan meninggal dunia akibat pengambilan berlebihan. Sungguhpun Mark hanya berumur 18 tahun, beliau bertekad mencari jalan untuk membantu kesihatan pengguna melalui pemakanan yang baik serta mencipta program pengurangan berat badan yang selamat dan berkesan. Setelah beberapa lama melalui proses pengkajian dan pembangunan, Mark melancarkan Herbalife untuk memenuhi misi menjadikan peningkatan kesihatan dan kesejahteraan badan dapat dinikmati oleh semua orang di dunia ini.

Direka secara saintifik khusus untuk kejayaan anda

Produk Herbalife yang inovatif dihasilkan oleh para saintis, doktor dan pakar pemakanan dengan mengambilkira kesihatan dan kesejahteraan pengguna. Walaupun produk Herbalife berformulakan semulajadi untuk kesejahteraan seumur hidup dan mudah diperolehi, namun janji untuk peluang perniagaan pastinya memberikan ganjaran kewangan yang menguntungkan.

Pakar yang boleh anda Percaya

Lembaga Penasihat Saintifik Herbalife, Kumpulan Perhubungan Perubatan dan Lembaga Penasihat Perubatan adalah tenaga utama di belakang kejayaan industri Herbalife. Kumpulan pakar saintifik inilah yang mengarah pembangunan produk Herbalife menerusi kajian dan pengujian produk, agar kualiti Herbalife mampu mencapai standad yang ditentukan oleh industri pada masa kini.

Ahli Persatuan Penjualan Langsung

Sebagai ahli persatuan penjualan langsung, Herbalife berjanji untuk menyokong kod Etika Penjualan Langsung, asas utama komitmen Persatuan dalam mempraktikkan tahap etika yang tinggi dalam perniagaan dan perkhidmatan pengguna.

Sokongan yang boleh anda harapkan

Dengan kumpulan yang melebihi satu juta pengedar bebas menjual produk Herbalife di 60 buah negara di seluruh dunia ( dan jualan retail sebanyak $1.8 billion), anda boleh pastikan yang anda mempunyai sokongan untuk berjaya.


No comments:

Sebarang pertanyaan, sila hubungi

Lia

012-3476420

juliana0183@yahoo.com






Atau anda boleh tinggalkan nama, email, contact number anda, serta nyatakan permasalahan berkenaan diet anda di ruangan Short Message

*Your name:
*Your e-mail address:
Your location:
* indicates a required field
* Your Phone Number:
Short Message:

Berjimat Sambil Buat Untung!

Copyright © 2008 liadanherbalife.blogspot.com
-All rights reserved- Privacy Policy - Terms of Service - Copyright Policy - Job Openings